سفارش تبلیغ
صبا ویژن

gashtenavid

نظر

 

     

قیمت استاکر دستی در آپار بالابر 

استاکر دستی که بعضاً با نام لیفتراک دستی هم می شناسند به گونه ای استاکر دستی از تجهیزات انبار داری اطلاق می گردد که وظیفه جا به جایی وسایل داخل انبار را بر عهده دارد. این گونه لیفتراک کاملاً دستی بوده است یعنی عملیات بالابری و جا به جا کردن طولی دستگاه توسط نیروی کششی اپراتور انجام می گردد. این دستگاه بیشتر مخصوص تخلیه و بارگیری اجسام سبک و نیمه سنگین می باشد. جک هیدرولیک دستگاه توسط نیروی انسانی کار میکند و توانایی تخلیه و بارگیری در ارتفاعات مختلف را دارا می باشد.

از دیگر کارآرایی های استاکر دستی بارگیری بار داخل ماشین باربری مانند کامیون، تریلی و انواع وانت می باشد. همچنین تخلیه بار از ماشین های نام برده می باشد. از عمده توانایی این دستگاه به کارکرد آنها در فروشگاه هایی که فضای کافی برای حمل و نقل را دارا هستند برای قرار دادن وسایل داخل قفسه های انبار کارخانه ها و فروشگاه ها و همچنین پایین آوردن اجسام از قفسه ها می باشد.

قیمت خرید استاکر دستی 

استاکر ها معمولاً در ابعاد مختلفی ساخته می شوند چرا که کاربرد و وزن باری که می توانند جا به جا کنند متفاوت است. موارد بسیاری بر قیمت استاکرها یا قیمت استاکر دستی تاثیر گذارند مانند تناژ کالا، مدت زمانی که استاکر در 24 ساعت کارایی دارد، ارتفاع بالا بری و همچنین کیفیت ساخت استاکر و گارانتی استاکر ها همگی بر قیمت استاکر دستی مستقیماً اثر گذارند.

البته از موارد دیگر موثر بر قیمت استاکر نرخ ارز در بازار می باشد. چرا که بسیاری از قطعات ساخت استاکر وارداتی می باشند؛ در نتیجه نوسان بازار رز قیمت استاکر دستی را نیز تحت الشعاع قرار می دهد.

در نتیجه با توجه به موارد بسیاری که بر روی قیمت استاکر موثر هستند، نمی توان قیمت ثابتی را برای آن ها تعیین کرد. لذا شما مشتریان گرامی می توانید با شماره های مندرج در سایت آپار بالابر تماس حاصل نموده و ضمن بهره مندی از قیمت بروز استاکر و یا مشاوره رایگان کارشناسان آپار بالابر برای انتخاب استاکر با کارایی بالا و مناسب با فعالیت شما بهره مند گردید.