سفارش تبلیغ
صبا ویژن

gashtenavid

نظر

معرفی سایت آب مقطر 

شرکت مروارید پارس دستجرد     تولید کننده و تامین کننده آب دیونیزهو آب مقطر دارای بزرگترین شبکه حمل آب دمین و مقطر در کشور با شرایط استاندارد تولید و ارسال روزانه 300 هزار لیتر آب مقطر، دمین و آشامیدنی به سراسر کشور.

 آب ها با عبور از سطوح مختلف و به ویژه سطوح آهکی برخی مواد را در خود حل می کنند که باعث ایجاد ناخالصی در اب می شود که با روش های مختلفی می توان این ناخالصی ها را از اب جدا کرد. آب مقطر همان اب معمولی است که ناخالصی های ان را به روش های مختلف از اب جداسازی کرده اند. آب مقطر در صنعت دارویی، پزشکی، باتری اتومبیل ها و… استفاده می شود. البته باید توجه کرد که به دلیل جداسازی ناخالصی ها دمای اب مقطر از آب های معمولی کمتر است.

برای دیدن صفحات مختلف می تونید مستقیم روی لینکهای زیر کلیک کنید:

سایر صفحات

معرفی سایت ابزار پلاس ایران

گروه صنعتی ابزار پلاسبا مدیریت آقای اسفندیان، دارای بیش از سی سال تجربه در زمینه ی واردات ، معرفی و فروش ابزار آلات   باتوجه به نیاز و تقاضای روز افزون صاحبان صنایع کشورمان به ابزار آلات صنعتی خاص ما را بر آن داشته که با تدبیر و امید گام های موثری در این عرصه برداریم.

((هدف  ما فراهم سازی بستری امن و مطلوب برای همکاران واردکننده و مصرف کننده با کیفیتی برتر ، فناوری نو و قیمت مناسب جهت مقایسه آسان و سریع محصولات متنوع در بازار رقابتی روز است.

گروه صنعتی ابزار پلاس ایران با همکاری بزرگان ابزار مجموعه کامل از ابزار آلات برتر ایران را به نمایش می گذارد.

معرفی سایت دیزاین گروپ

گروه طراحان فرم و عملکرد کار خود را در زمینه طراحی شهری، مهندسی معماری و طراحی داخلی  از سال ۱۳۸۵ آغاز نموده است و در راستای فعالیت حرفه‌ای خود تا کنون ارائه‌گر پروژه‌های موفق بسیار  در سطح کشور و برگزیده مسابقات طراحی شهری،  معماری و طراحی داخلی ایرانی و خارجی بوده است .

معرفی سایت مسافر سلام

سامانه هوشمند رزرواسیون هتل ” مسافرسلام ” با بهره گیری از ابزارهای نوین فناوری اطلاعات در تلاش است تا به شما ایران گردان و جهان گردان عزیز این امکان را بدهد تا بتوانید با استفاده از امکانات این سامانه بهترین هتل ها را برای اقامت خود انتخاب و رزرو کنید.

برای دیدن صفحات سایتبه لینک های زیر مراجعه کنید.

معرفی سایت بانه کولر

این سایت یکی از بهترین سایت های فروش کولر و اسپلیت است. در بانه کولر می توانید جدیدترین کولرها را با بهترین کیفیت و قیمت بسیار مناسب خریداری کنید. با بانه کولر یک خرید مطمئن را تجربه کنید.

معرفی سایت خانه بلوک

شرکت فنی و مهندسی خانه بلوک در سال 1387 با هدف تولید و اجراء انواع بلوک های ساختمانی شروع به کار کرده است و با تکیه بر کادری توانمند متشکل از تیم فنی و مهندسی خود توانسته پروژه های گسترده ای در ایران عزیزمان اجراء کند.

بلوک های سبک لیکا 

بلوک سبک سیمانی