سفارش تبلیغ
صبا ویژن

gashtenavid

نظر

فرایند تسهیل و تسریع در ترخیص کالا 

ترخیص کالا امروزه مهمترین و کاربردی ترین بخش تجارت به حساب می آید و لازم است هر تاجر و بازرگان این بخش مهم را طی کند تا بتواند مجوز های لازم برای اجناس خود را دریافت کنند.  ترخیص کالا در حقیقت یکی از مراحل به شمار می آید که از گمرک باید گذرانده شود. در این متن ما به تسریع روند ترخیص کالا می پردازیم همانطور که میدانید این روند به دست کسی طی می شود که در این زمینه تجربه و علم کافی را داشته باشد. همچنین فرد سودجو منفعت طلب نباشد که با روش خود کار را به پیش برده و در نتیجه پول زیادی را از تاجران کسب کنند

بنابراین اگر می خواهید به دام چنین فردی نیفتید و ترخیص کالای شما به سرعت بالا و هزینه به صرفه تر انجام شود می بایست به شرکت های معتبر مراجعه نماید. شرکت سلطان تجارت بازرگان یکی از شرکت های معتبر و شناخته شده در سطح کشور به شمار می آید لازم است بدانید که  امروزه فعالیت این شرکت دو برابر شده تا مشتریان در اسرع وقت به کالا های خود دسترسی پیدا کنند. طبق فرموده دولت که اعلان کردن روند ترخیص کالابا سرعت بالا می بایست انجام شود. بنابراین ترخیص کالا سطان تجارت با نظارت و دقت عمل بیشتر در بازه زمانی بیشتر توسط کارشناسان خبره انجام می شود. 

هزینه ترخیص کالا در سلطان تجارت بازرگان 

هزینه ترخیص کالا به میزان و حجم کالا بستگی دارد همچنین به این که آیا کالا ها تازه وارد و ... می باشد و یا این که قبلا مشکل داشته و مدت زیادی می شود که کالا مورد نظر در گمرک قرار دارد. متخصصین سلطان تجارت بازرگان ترخیص کالا را با  استفاده از علم و تجربه ای که دارد  به بهترین شکل ممکن و کمترین هزینه به انجام می رساند زیرا این شرکت سال هاست در این زمینه فعالیت می کند بنابراین اعتبار که نزد مشتریان دارد بسیار برای سلطان تجارت حایز اهمیت می باشد. 

مراحل ترخیص کالا از گمرک 

مراحل ترخیص کالا موارد است که در این متن اشاره می کنم با دانستن این مطالب به خوبی پی خواهید برد که لازم است ترخیص کالا را ترخیص کار ماهر انجام دهد. زیرا ترخیص کالا اگر با کمترین دقت انجام شود خسارت مالی بالایی را به دنبال می آورد.

  • ثبت اظهار نامه در سامانهEPL  
  • مدارک لازم برای ثبت اظهار نامه در گمرک
  • احراز هویت در گمرک 
  • کنترول کالا 
  • گرفتن مجوز کالا 
  • بررسی هزینه و مطابقت دادن کالا در گمرک 
  • دریافت سند ترخیص کالا از صندوق 
  • دریافت مجوز خروج کالا از انبار 

برای ترخیص کالای خود با بهترین قیمت و بدون وارد شدن خسارت مالی می توانید و انجام ترخیص کالا در کمترین زمان از گمرک می توانید به سایت سلطان تجازت بازرگان مراجعه و با کارشناسان ما در تماس باشید.